jueves, 31 de diciembre de 2009

MI ULTIMO TRABAJO DEL AÑO



Este es mi último trabajo de este año. Hace 5 minutos que lo he terminado tendría que estar hecho hace por lo menos un mes pero mas vele tarde que nunca.
Es un bolso para los deayunos, comidas, meriendas de mis hijas.
Como podéis ver mi hija mayor ya se ha apoderado de el.
Ya se que tendría que estar acolchada pero me gusta mucho como ha quedado sin acolchar, solo he acolchado el cuadrado del centro,por si cuando lo lave se arruga la guata.

2 comentarios:

  1. Hola!
    T'ha quedat moooolt bonic!
    L'has fet a classe o pel teu compte? M'agraden molt els colors que has combinat.
    L'altre dia vaig anar amb l'Aniol però no hi erets. Segurament fins al febrer no tornaré, pels horaris del nen,però a casa vaig fent coses, a veure si les publico. Un petó.

    ResponderEliminar
  2. Hola! La funda dles mocadors la trobarás a http://mardemenorca.blogspot.com/ és un tutorial, a més ara ha penjat per fer la caseta per la caixa, jo me'n vull fer una a veure quan tinc temps.
    El llibre que tu dius dels bolsos..., no es de bolsos, només en n'hi ha un, es de Fet a mà, pots comprar per internet. Em van portar el llibre dels ninos que ja tenia i me'l vull canviar per un que si es de bolsos, 21 sensacionales bolsos, pero ara està esgotat. De tota manera ja te'l deixaré veure si t'interesa.Podem quedar encara q no sigui a classe.Ens veiem.

    ResponderEliminar

Datos personales

Arenys de mar, Barcelona, Spain